3/1/12

Bugün Ne Sürdüm? - Golden Rose Matte 11



Scroll down for English...

Heyyy! İlk çizim denememi yaptım... Tamam, çok zor bir desen değil ama başlangıç için fena sayılmaz... :) Ama çizgileri biraz daha ince yapsam daha iyi olacak gibi...

Golden Rose'un mat renklerinden 11 numara var elimde. Aslında bunu siyah gibi düşünüp almıştım. En azından şişede öyle görünüyordu. Ama sürünce çok koyu bir gri olduğunu farkettim. Neyse, bu renk de güzel. Çizgileri Rimmel Your Majesty ve ince fırça ile yaptım... Oje mat ama, ben üzerine parlak top coat sürmeden edemedim. O yüzden matlık özelliği kayboldu... :)


Yay! I made my first freehand drawing today... Well, it's not much, but it's a start. I should learn to make thinner lines though... :) On my nails, I have Golden Rose Matte Collection #11, which I thought was black, but turned out to be a darkkkk grey... I painted the "fat" lines with a nailbrush and Rimmel Your Majesty, which is my favorite cheap silver for stamping... :) By the way, I couldn't resist putting on a shiny top coat, so the matte color is gone!!! :)



1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.