3/23/12

China Glaze Ojelerim

Scroll down for English....

Fuarda ziyaret ettiğim standlardan bir diğeri de Tanaçan Kozmetik'in standıydı... Fuarın en büyük oje standlarından biriydi... Veeeee içinde birrr sürü China Glaze vardı!!!!!!!!!!!!!

Prismatic ve Hunger Games kolleksiyonlarını getirtmişler. Görünce dayanamadım tabi, Prismaticten bir tane, Hunger Games'ten iki tane aldım... Ayrıca Magnetix kolleksiyonundan da bir tane aldım. Mıknatısından da tabii ki...

Bir bölümü indirim reyonu olarak düzenlemişlerdi. Oradan da 3 tane daha aldım. Fiyatı duyunca inanamayacaksınız, 8TL idi buradaki ojeler!!!! Daha da alacaktım ama... Neyse, bu konulara hiç girmeyelim...

Seche Vite'nin ürünlerini içeren bir bölüm de vardı. Ama fuardan önce internetten sipariş ettiğim için oradan bir şey almadım. Keşke etmeseymişim, çünkü fuara özel indirimler gerçekten epey iyiydi... :)

Son olarak China Glaze'in minik şişelerde matlaştırıcısı gelmiş. Onu da aldım... Bunu daha önce hiç görmemiştim. Denemek için sabırsızlanıyorum... 

Bu arada, bu alışverişim sırasında bana çok yardımcı olan Pazarlama Uzmanı Müge Hanım'a ayrıca teşekkür ederim. O kadar yardımcı oldu ki seçmemde...

Şimdi eve geldim ve cicilerimi yerleştirdim. Keşke biraz daha limitim olsaydı da daha çok alsaydım. Aklımda kalan çok ürün vardı... Bir dahaki sefere artık... :)

İşte cicilerimin resimleri... En kısa zamanda bunların denemelerini yayınlayacağım... :)



I also visited China Glaze dealer's stand at the Beauty Fair... They had a huge stand full of China Glazes... Prismatic, Hunger Games and Magnetix were the ones that cought my eye... I got a Prismatic, 2 from Hunger Games, a Magnetix, 3 from older collections and a Matte Magic. I also got the CG magnet. Looking forward to trying all.... :)


1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.