3/26/12

My First Tape Mani - İlk Bantlı Manikürüm

Today I am going to try 2 new polishes from Avon, Cosmic Blue and Starry Sky. And I am going to make a tape mani for the first time... :)





Avon Cosmic Blue is a cute shimmery blue polish. It is opaque in two coats. The formula is easy to apply, although first coat was really sheer and made me wonder if it was going to be opaque on the second coat... :)







When it was completely dry, I taped my nails and applied a thick coat of Starry Sky which is a nice silver. It may be suitable to stamp on dark colors, but I haven't tried that yet. :)

I finished with Flormar Nail Art in Black... :) So, what do you think? I loved the blue and silver combination. I will try something different with tape next time... :)









Bu gün ilk kez bantlı bir deneme yapacağım... :) Yabancı bloglarda çok gördüğüm ama henüz denemediğim bir uygulama. Bakalım nasıl olacak...


Ojelerimiz Avon'un Cosmic Blue ve Starry Sky renkleri. Cosmic blue harika bir renk. İlk katta çok şeffaftı, hatta kapatıcı olmayacak diye korktum ama ikinci katta harika simli bir mavi oldu. Gece mavisi gibi bir renk... 


Kuruduktan sonra üstüne bantlarımı yapıştırdım ve kalın bir kat Starry Sky sürdüm. O da harika bir gümüş rengi. Baskı yapmak için uygun olabilir. Denemek lazım... :) Sonra hızla bantları çıkardım ve Flormar'ın Nail Art siyahı ile birleşim yerlerine çizgi çektim. Neden bilmiyorum... Daha hoş gürünür diye düşündüm... Nasıl olmuş? Ben mavi ve gümüş kombinasyonunu çok beğendim. Bir dahaki sefere daha zor bir bant modeli denemek istiyorum... Hadi hayırlısı... :)




4 comments:

  1. ne kadar güzel yapmışsın, renkler de güzel uymuş =)
    bana da uğrarsan sevinirim =)
    http://prensess-oje.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uğramaz mıyım... Çok şirin bir blogun var. Başarılar... :)

      Delete
  2. Replies
    1. Yes, it is really nice and shimmery... :)

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.