3/5/12

Pastel Limited Collection 314 Denemesi

Bu ojeyi Watson'un rafında görünce şişedeki duruşu beni bitirdi!!! Al beni diye bağırdı desem yalan olmaz! :) Hele bir de arkasında Limited Collection yazısını görünce, dayanamadım aldım... Geçen gün sevgili Tırnaklar Foraaa aynı oje ile ilgili bir yazı yazmıştı... O yazıya buradan ulaşabilirsiniz. Ben de bu ojeyi farklı bir teste sokmaya karar verdim... İşte başlıyoruz... :)

Oje çok yoğun simli, jel kıvamında bir oje. Biraz sulu bile diyebilirim. Küçük parmağıma tek kat sürdüm. Gördüğünüz gibi, pembe renkli bir cila gibi duruyor. İkinci katta da istediğim sonucu alamayınca, yüzük parmağımda üçüncü katı uyguladım. O zaman bir şeye benzedi... :) Orta parmak için bir baz kullanayım dedim ve bir kat China Glaze Visions of Grandeur'un üzerine 1 kat bizimkinden sürdüm... Eh, biraz daha iyi... Bitti mi? Bitmedi... İşaret parmağıma bu oje ile benzediği için China Glaze Ruby Pumps sürdüm, 2 kat... Veeee kazanan, tabii ki Ruby Pumps. Bence çok daha yoğun, kapatıcı ve simleri çok daha gözalıcı... Hakkını yemeyelim, Pastel de çok güzel ama altına mutlaka iyi bir kırmızı sürmek gerekiyor...






Pastel Limited Collection 314 is a jelly based shimmery red that looks like China Glaze Ruby Pumps. Let's check... First of all, it has a runny formula... On my pinkie, just one coat of Pastel... As you can see, it is pretty sheer.... On my ring finger, 3 coats of Pastel. Not really opaque, but it looks fine... On my little finger, 1 coat of Pastel over 1 coat of CG Visions of Grandeur... Niceeee.... And, finally, 2 coats of Ruby Pumps.... Annnnnddddd we have a winner.... Ruby Pumps.... More saturated color, more shimmer... Pastel is also fine, but must be worn over a nice red base... :)

5 comments:

  1. Çok guzel bu oje ya :D bu arada china glaze ring in the red surmelisin tek geciyorum :D

    ReplyDelete
  2. So pretty! Just found your blog!

    ReplyDelete
  3. ışıltısı çok hoş durmuş.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.